NABÓR NA STANOWISKO - ADMINISTRATOR
P.O. DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU
OGŁASZA NABÓR Nr 5/2025
NA STANOWISKO URZĘDNICZE: ADMINISTRATOR
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6 , 82-200 Malbork
II. OKREŚLENIE STANOWISKA: Administrator
III. WYMIAR ETATU: pełen etat
IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę
V. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
-
Wykształcenie minimum średnie,
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
Nieposzlakowana opinia,
-
Obywatelstwo polskie,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.
VI. WYMAGANIA DODATKOWE:
-
Znajomość ustawy o pomocy społecznej,
-
Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
-
Znajomość przepisów samorządowych,
-
Znajomość obsługi programów komputerowych,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.
-
Mile widziany staż pracy z doświadczeniem obsługi wydatków PFRON.
-
Obsługa elektronicznego systemu SOW - System Obsługi Wsparcia.
VII. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
1. Prowadzenie spraw związanych z:
-
funkcjonowaniem warsztatów terapii zajęciowej,
-
dofinansowaniem zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze przyznawane osobom niepełnosprawnym na podstawie odrębnych przepisów,
-
dofinansowaniem likwidacji barier funkcjonalnych,
-
dofinansowaniem organizacji sportu, kultury, rekreacji i turystyki,
-
udzielaniem informacji o prawach i uprawnieniach przysługujących osobom niepełnosprawnym,
-
dofinansowaniem w ramach Aktywnego Samorządu i Programu wyrównywania różnic między regionami,
2. Opracowywanie programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych,
3. Podejmowanie działań na rzecz osób niepełnosprawnych zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności i likwidacji barier funkcjonalnych oraz prowadzenie współpracy w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,
4. Sporządzanie sprawozdań z zadań realizowanych zadań,
5. Współpraca z instytucjami administracji rządowej i samorządowej a także z oddziałami PFRON,
VIII. Wymagane dokumenty:
-
Cv,
-
List motywacyjny,
-
Oryginał kwestionariusza personalnego,
-
Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
Kserokopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, a także czy kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - kandydaci do pracy,
-
Oświadczenia, informacje, dokumenty winny być własnoręcznie podpisane,
-
Do pobrania na stronie internetowej https://pcpr.powiat.malbork.pl/bip/ :
-
oryginał kwestionariusza personalnego,
-
klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - kandydaci do pracy,
-
wzór oświadczenie-rekrutacja,
-
-
Dobrowolne podanie innych danych niż wynikające z przepisów prawa traktowane jest jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie poprzez wyraźne działanie potwierdzające.
IX. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 16.04.2025r. do godz. 14:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Administrator w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Malborku).
X. Informacje dodatkowe:
-
Oferty, które wpłyną do PCPR w Malborku po terminie określonym w IX nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.
-
Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
-
Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko administrator nastąpi po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.powiat.malbork.pl,
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.
-
Dodatkowych informacji udziela:
Pan Patryk Pawłowski – p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, pod numerem telefonu 55 647-15-45 w godzinach 8:00 – 15:00.
Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1557 ze zm.) informuję, iż Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
p.o. Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku
Patryk Pawłowski
Informacje
Anna Czaja