Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 
 

NABÓR NA STANOWISKO - ADMINISTRATOR

P.O. DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU

OGŁASZA NABÓR Nr 5/2025

NA STANOWISKO URZĘDNICZE: ADMINISTRATOR

 

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6 , 82-200 Malbork

II. OKREŚLENIE STANOWISKA: Administrator

III. WYMIAR ETATU: pełen etat

IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę

V. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie minimum średnie,

  2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

  3. Nieposzlakowana opinia,

  4. Obywatelstwo polskie,

  5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  6. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.

VI. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Znajomość ustawy o pomocy społecznej,

  2. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

  3. Znajomość przepisów samorządowych,

  4. Znajomość obsługi programów komputerowych,

  5. Umiejętność pracy w zespole,

  6. Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.

  7. Mile widziany staż pracy z doświadczeniem obsługi wydatków PFRON.

  8. Obsługa elektronicznego systemu SOW - System Obsługi Wsparcia.

     

VII. ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

1. Prowadzenie spraw związanych z:

  • funkcjonowaniem warsztatów terapii zajęciowej,

  • dofinansowaniem zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny, przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze przyznawane osobom niepełnosprawnym na podstawie odrębnych przepisów,

  • dofinansowaniem likwidacji barier funkcjonalnych,

  • dofinansowaniem organizacji sportu, kultury, rekreacji i turystyki,

  • udzielaniem informacji o prawach i uprawnieniach przysługujących osobom niepełnosprawnym,

  • dofinansowaniem w ramach Aktywnego Samorządu i Programu wyrównywania różnic między regionami,

2. Opracowywanie programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych,

3. Podejmowanie działań na rzecz osób niepełnosprawnych zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności i likwidacji barier funkcjonalnych oraz prowadzenie współpracy w tym zakresie z organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami,

4. Sporządzanie sprawozdań z zadań realizowanych zadań,

5. Współpraca z instytucjami administracji rządowej i samorządowej a także z oddziałami PFRON,

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. Cv,

  2. List motywacyjny,

  3. Oryginał kwestionariusza personalnego,

  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  5. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,

  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, a także czy kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - kandydaci do pracy,

  9. Oświadczenia, informacje, dokumenty winny być własnoręcznie podpisane,

  10. Do pobrania na stronie internetowej https://pcpr.powiat.malbork.pl/bip/ :

    1. oryginał kwestionariusza personalnego,

    2. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych - kandydaci do pracy,

    3. wzór oświadczenie-rekrutacja,

  11. Dobrowolne podanie innych danych niż wynikające z przepisów prawa traktowane jest jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie poprzez wyraźne działanie potwierdzające.

    IX. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 16.04.2025r. do godz. 14:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

    Nabór na stanowisko: Administrator w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Malborku).

X. Informacje dodatkowe:

  1. Oferty, które wpłyną do PCPR w Malborku po terminie określonym w IX nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.

  2. Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

  3. Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko administrator nastąpi po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.powiat.malbork.pl,

  4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

  5. Dodatkowych informacji udziela:

Pan Patryk Pawłowski – p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, pod numerem telefonu 55 647-15-45 w godzinach 8:00 – 15:00.

Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1557 ze zm.) informuję, iż Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.

p.o. Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

Patryk Pawłowski

 

Załączniki:

OGŁOSZENIE O NABORZE - ADMINISTRATOR

Utworzono dnia 07.04.2025, 14:45

KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Utworzono dnia 07.04.2025, 14:44

OŚWIADCZENIE

Utworzono dnia 07.04.2025, 14:44

OŚWIADCZENIE

Utworzono dnia 07.04.2025, 14:44

KWESTIONARIUSZ

Utworzono dnia 07.04.2025, 14:43

Informacje

Liczba wyświetleń: 409
Utworzono dnia: 07.04.2025
Dokument wprowadził:
Anna Czaja