NABÓR NA STANOWISKO - GŁÓWNY KSIĘGOWY
DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU
OGŁASZA NABÓR Nr 2/2025
NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6 , 82-200 Malbork
II. OKREŚLENIE STANOWISKA: Główny Księgowy
III. WYMIAR ETATU: pełen etat
IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę
V. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,
b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
-
Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
Nieposzlakowana opinia,
-
Obywatelstwo polskie,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,
2. Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość przepisów samorządowych,
-
Znajomość przepisów podatkowych,
-
Znajomość przepisów płacowych,
-
Znajomość przepisów ZUS,
-
Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
-
Znajomość ustawy o pomocy społecznej,
-
Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
-
Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo- księgowych
-
Znajomość rozliczania projektów unijnych,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie rachunkowości jednostki.
-
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
-
Dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
-
Kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.
-
Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostki.
-
Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do zarządu z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.
-
Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.
-
Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.
-
Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi.
-
Prowadzenie księgowości Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku.
-
Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostki, a także zmiany w ciągu roku budżetowego.
-
Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostki.
-
Obsługa finansowa zobowiązań i należności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, w tym: projektów unijnych, PFRON, pomocy rodzinom zastępczym oraz pełnoletnim wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo- wychowawczych.
-
Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.
-
Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.
-
Prowadzenie ewidencji kosztów.
-
Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
-
Współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu w zakresie opracowywania projektu budżetu powiatu poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych dotyczących prowadzonych działań.
-
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Centrum.
-
Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
-
Realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami.
-
Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
oryginał kwestionariusza personalnego,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,.
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, a także czy kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie kandydata, iż cieszy się nieposzlakowana opinią,
-
klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych- kandydaci do pracy,
-
oświadczenia, informacje, dokumenty winny być własnoręcznie podpisane,
-
Do pobrania na stronie internetowej www.pcpr.powiat.malbork.pl:
-
oryginał kwestionariusza personalnego,
-
klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych- kandydaci do pracy,
-
wzór oświadczenie-rekrutacja,
-
-
Dobrowolne podanie innych danych niż wynikające z przepisów prawa traktowane jest jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie poprzez wyraźne działanie potwierdzające
5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14.02.2025r. do godz. 13:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Główny Księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Malborku).
6. Informacje dodatkowe:
-
Oferty, które wpłyną do PCPR w Malborku po terminie określonym w pkt 5 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.
-
Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną (informacja na stronie internetowej PCPR w Malborku www.pcpr.powiat.malbork.pl,
-
Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko główny księgowy nastąpi po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.powiat.malbork.pl,
-
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.
-
Dodatkowych informacji udziela:
Pan Patryk Pawłowski – p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, pod numerem telefonu 55 647-15-45 w godzinach 8:00 – 15:00.
Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1557 ze zm.) informuję, iż Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.
p.o. Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku
Patryk Pawłowski