Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 
 

NABÓR NA STANOWISKO - GŁÓWNY KSIĘGOWY

DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU

OGŁASZA NABÓR Nr 2/2025

NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6 , 82-200 Malbork

II. OKREŚLENIE STANOWISKA: Główny Księgowy

III. WYMIAR ETATU: pełen etat

IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę

V. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1. Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:

a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,

b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

  2. Nieposzlakowana opinia,

  3. Obywatelstwo polskie,

  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,

2. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów samorządowych,

  2. Znajomość przepisów podatkowych,

  3. Znajomość przepisów płacowych,

  4. Znajomość przepisów ZUS,

  5. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

  6. Znajomość ustawy o pomocy społecznej,

  7. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

  8. Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo- księgowych

  9. Znajomość rozliczania projektów unijnych,

  10. Umiejętność pracy w zespole,

  11. Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.

  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

  3. Dokonywanie wstępnej kontroli:

a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

  1. Kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.

  2. Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostki.

  3. Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do zarządu z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.

  4. Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.

  5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.

  6. Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi.

  7. Prowadzenie księgowości Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku.

  8. Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostki, a także zmiany w ciągu roku budżetowego.

  9. Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostki.

  10. Obsługa finansowa zobowiązań i należności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, w tym: projektów unijnych, PFRON, pomocy rodzinom zastępczym oraz pełnoletnim wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo- wychowawczych.

  11. Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.

  12. Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.

  13. Prowadzenie ewidencji kosztów.

  14. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.

  15. Współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu w zakresie opracowywania projektu budżetu powiatu poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych dotyczących prowadzonych działań.

  16. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Centrum.

  17. Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.

  18. Realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami.

  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. oryginał kwestionariusza personalnego,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,

  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,.

  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, a także czy kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),

  7. oświadczenie kandydata, iż cieszy się nieposzlakowana opinią,

  8. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych- kandydaci do pracy,

  9. oświadczenia, informacje, dokumenty winny być własnoręcznie podpisane,

  10. Do pobrania na stronie internetowej www.pcpr.powiat.malbork.pl:

    1. oryginał kwestionariusza personalnego,

    2. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych- kandydaci do pracy,

    3. wzór oświadczenie-rekrutacja,

  11. Dobrowolne podanie innych danych niż wynikające z przepisów prawa traktowane jest jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie poprzez wyraźne działanie potwierdzające

5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14.02.2025r. do godz. 13:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na stanowisko: Główny Księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Malborku).

6. Informacje dodatkowe:

  1. Oferty, które wpłyną do PCPR w Malborku po terminie określonym w pkt 5 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.

  2. Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną (informacja na stronie internetowej PCPR w Malborku www.pcpr.powiat.malbork.pl,

  3. Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko główny księgowy nastąpi po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.powiat.malbork.pl,

  4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

  5. Dodatkowych informacji udziela:

Pan Patryk Pawłowski – p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, pod numerem telefonu 55 647-15-45 w godzinach 8:00 – 15:00.

Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1557 ze zm.) informuję, iż Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.

p.o. Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

Patryk Pawłowski


 

Załączniki:

KWESTIONARIUSZ

Utworzono dnia 04.02.2025, 08:30

KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Utworzono dnia 04.02.2025, 08:29

OŚWIADCZENIE - REKRUTACJA

Utworzono dnia 04.02.2025, 08:26

OGŁOSZENIE O NABORZE - GŁÓWNY KSIĘGOWY

Utworzono dnia 04.02.2025, 08:25

Informacje

Liczba wyświetleń: 321
Utworzono dnia: 04.02.2025

Historia publikacji

  • 04.02.2025 08:30, Administrator
    Dodanie załącznika: KWESTIONARIUSZ
  • 04.02.2025 08:29, Administrator
    Dodanie załącznika: KLAUZULA ZGODY NA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  • 04.02.2025 08:26, Administrator
    Dodanie załącznika: OŚWIADCZENIE - REKRUTACJA