Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

NABÓR NA STANOWISKO - REFERENT DS. ADMINISTRACJI I KADR

Utworzono dnia 21.01.2025

p.o. DYREKTOR

POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU

OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY

NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Referent ds. administracji i kadr
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, Plac Słowiański 6


 

I. Nazwa i adres jednostki:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork

II. Określenie stanowiska:
Referent ds. administracji i kadr (umowa o pracę, pełny etat).

III. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Nieposzlakowana opinia.

  4. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku.

  5. Wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa, zarządzania lub pokrewnych).

  6. Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku – minimum 1 rok.

  7. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności:

    • o samorządzie powiatowym,

    • o pracownikach samorządowych,

    • kodeksu prawa pracy,

    • ustawy o finansach publicznych,

    • o ochronie danych osobowych,

    • o ochronie informacji niejawnych,

    • o udostępnianiu informacji publicznej,

    • kodeksu postępowania administracyjnego.

  1. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych.

  2. Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole, indywidualne rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, życzliwe podejście do interesanta.

IV. Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

  2. Kurs dotyczący zagadnień z zakresu kadr.

  3. Znajomość obsługi programów: Kadry, Majątek – Standard, Legislator – Standard.

  4. Znajomość obsługi elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePuap2) oraz e-Doręczeń.

  5. Znajomość zasad etykiety urzędowej.

  6. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych:

    • ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

    • ustawy o zamówieniach publicznych,

  1. Komunikatywność, łatwość uczenia się nowych rzeczy, umiejętność bezkonfliktowego rozwiązywania spraw, unikania konfliktów w miejscu pracy, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy własnej.

     

V. Zakres obowiązków:

  1. Obsługa administracyjna jednostki, w tym prowadzenie dokumentacji biurowej.

  2. Prowadzenie sekretariatu Centrum m.in. :

    • Przyjmowanie, rejestrowanie i dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

    • Obsługa poczty, elektronicznych skrzynek podawczych, systemów do obiegu dokumentów.

    • Przyjmowanie i obsługa interesantów.

    • Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz udzielanie podstawowych informacji.

    • Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki, skanery, faksy.

    • Administrowanie systemem informatycznym Centrum.

    • Prowadzenie strony internetowej BIP, strony internetowej Centrum oraz mediów społecznościowych.

  1. Sporządzanie okresowej sprawozdawczości.

  2. Prowadzenie postępowań i dokumentacji z zakresu przepisów o zamówieniach publicznych.

  3. Zamawianie materiałów biurowych oraz dbanie o ich dostępność.

  4. Prowadzenie gospodarki materiałowo-zaopatrzeniowej, ewidencji wyposażenia, środków trwałych oraz spraw administracyjno-gospodarczych.

  5. Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, ewidencja czasu pracy, zwolnienia lekarskie, itp.).

  6. Realizacja procedur związanych z rekrutacją pracowników.

  7. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych pracowników i ewidencji wyjazdów służbowych.

  8. Monitorowanie i stosowanie przepisów prawa pracy oraz regulacji dotyczących funkcjonowania jednostki.

  9. Współpraca z działem finansowym w zakresie obsługi kadrowo-płacowej.

  10. Prowadzenie archiwum zakładowego Centrum m.in.:

    • Przyjmowanie dokumentacji do archiwum.

    • Organizacja i przechowywanie dokumentacji.

    • Prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w archiwum (np. rejestry, katalogi).

    • Udostępnianie dokumentacji uprawnionym osobom lub komórkom organizacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami.

    • Kwalifikowanie i brakowanie dokumentacji.

  11. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w jednostce.

  12. Inne zadania zlecone przez przełożonych w zakresie administracji i kadr.

VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony) z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

  2. Pełny wymiar czasu pracy (8 godzin dziennie - 40 godzin tygodniowo).

  3. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

  4. Wynagrodzenie za pracę będzie wypłacane raz w miesiącu

  5. Urlop wypoczynkowy:

- urlop wypoczynkowy przysługuje w wymiarze:

20 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,

26 dni – jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.

Przy czym 1 dzień urlopu odpowiada 8 godzinom pracy.

Urlopu udziela się w dni, które są dla pracownika dniami pracy w związku z obowiązującym rozkładem czasu pracy.

6. Nie obejmuje Pana/Panią żaden układ zbiorowy pracy.

VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.

VIII. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.

  2. CV z opisem przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej.

  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe.

  4. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

  5. Oświadczenie o braku skazania za przestępstwo umyślne.

  6. Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.

IX. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 31.01.2025 r. do godz. 1300.

w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, Pl. Słowiański 6, 82-200 Malbork pokój nr 3, w godzinach pracy Urzędu z dopiskiem:

Nabór na stanowisko – referent ds. administracji i kadr

lub przesłać pocztą na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

Plac Słowiański 6

82-200 Malbork

z dopiskiem jak wyżej


Decyduje data wpływu dokumentów do jednostki.

X. Informacje dodatkowe:

  1. Konkurs przeprowadzony będzie w dwóch etapach: weryfikacji formalnej dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjnej z wybranymi kandydatami.

  2. Informacja o wynikach konkursu zostanie opublikowana na stronie internetowej jednostki.

21.01.2025 r.

p.o. DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

Patryk Pawłowski

GODZINY URZĘDOWANIA

Poniedziałek: 07:00 - 16:00

Wtorek - Czwartek: 07:30 - 15:30

Piątek: 07:00 - 14:00
 

KONTAKT

Telefon: (55) 647 15 45/48

Telefon komórkowy: 603 639 955

Fax: (55) 647 15 48

e-mail: sekretariat.pcpr@powiat.malbork.pl

Szczegółowe numery telefonów w zakładce  PRACOWNICY

Adres do skrzynki EPUAP:

/PCPRMalbork/SkrytkaESP

Adres do skrzynki Edoręczenia:

AE:PL-82277-13456-JGHTW-26

 

GDZIE NAS SZUKAĆ?

Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

ZOSTAŃ RODZINĄ ZASTĘPCZĄ! PODARUJ DZIECKU SZCZĘŚCIE! PODZIEL SIĘ SERCEM! OFERUJEMY BEZPŁATNE SZKOLENIA PODWYŻSZAJĄCE KWALIFIKACJE, COMIESIĘCZNĄ POMOC NA UTRZYMANIE DZIECKA, WYNAGRODZENIE DLA PROWADZĄCYCH ZAWODOWĄ RODZINĘ ZASTĘPCZĄ, POMOC SPECJALISTÓW, WSPARCIE PSYCHOLOGA. ZGŁOŚ SIĘ DO POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU!

Malborska Fundacja Rozwoju Regionalnego Pomagamy na niebiesko-żółto III Celem projektu jest wsparcie 20 dzieci w wieku od 3 do 18lat przebywających w pieczy zastępczej lub dzieci migrantów z Ukrainy. Działania w projekcie mają się przyczynić do stworzenia 12 stałych miejsc świadczenia usług społecznych w placówce wsparcia dziennego założonej w MFRR Dofinansowanie projektu z UE: 353 620,45zł

WOJEWÓDZTWO POMORSKIE  realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich p.n. „Pomorskie dzieciom”  Celem projektu jest łagodzenie skutków epidemii COVID-19 oraz przeciwdziałanie jej negatywnym konsekwencjom poprzez wsparcie dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym,                         w szczególności przebywających w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz objętych opieką hospicjów domowych, jak również wsparcie kadry tych podmiotów.Dofinansowanie projektu z UE: 18 000 000,00 zł FUNDUSZE EUROPEJSKIE Program regionalny RZECZPOSPOLITA POLSKA URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny www.mapadotacji.gov.pl