Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

NABÓR NA STANOWISKO - GŁÓWNY KSIĘGOWY

Utworzono dnia 04.02.2025

DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU

OGŁASZA NABÓR Nr 2/2025

NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6 , 82-200 Malbork

II. OKREŚLENIE STANOWISKA: Główny Księgowy

III. WYMIAR ETATU: pełen etat

IV. FORMA ZATRUDNIENIA: umowa o pracę

V. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1. Spełnienie jednego z poniższych warunków, zgodnie z ustawą o finansach publicznych:

a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,

b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

  2. Nieposzlakowana opinia,

  3. Obywatelstwo polskie,

  4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie,

2. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów samorządowych,

  2. Znajomość przepisów podatkowych,

  3. Znajomość przepisów płacowych,

  4. Znajomość przepisów ZUS,

  5. Znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

  6. Znajomość ustawy o pomocy społecznej,

  7. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,

  8. Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo- księgowych

  9. Znajomość rozliczania projektów unijnych,

  10. Umiejętność pracy w zespole,

  11. Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki.

  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

  3. Dokonywanie wstępnej kontroli:

a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,

b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

  1. Kontrola legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.

  2. Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostki.

  3. Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki, występowanie do zarządu z wnioskiem w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.

  4. Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych.

  5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości.

  6. Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi.

  7. Prowadzenie księgowości Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku.

  8. Przygotowywanie projektów planów finansowych w/w jednostki, a także zmiany w ciągu roku budżetowego.

  9. Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostki.

  10. Obsługa finansowa zobowiązań i należności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, w tym: projektów unijnych, PFRON, pomocy rodzinom zastępczym oraz pełnoletnim wychowankom rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo- wychowawczych.

  11. Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.

  12. Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.

  13. Prowadzenie ewidencji kosztów.

  14. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.

  15. Współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu w zakresie opracowywania projektu budżetu powiatu poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych dotyczących prowadzonych działań.

  16. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Centrum.

  17. Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.

  18. Realizacja innych działań w zakresie uregulowanym odrębnymi przepisami.

  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. oryginał kwestionariusza personalnego,

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,

  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,.

  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, a także czy kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),

  7. oświadczenie kandydata, iż cieszy się nieposzlakowana opinią,

  8. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych- kandydaci do pracy,

  9. oświadczenia, informacje, dokumenty winny być własnoręcznie podpisane,

  10. Do pobrania na stronie internetowej www.pcpr.powiat.malbork.pl:

    1. oryginał kwestionariusza personalnego,

    2. klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych- kandydaci do pracy,

    3. wzór oświadczenie-rekrutacja,

  11. Dobrowolne podanie innych danych niż wynikające z przepisów prawa traktowane jest jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie poprzez wyraźne działanie potwierdzające

5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 14.02.2025r. do godz. 13:00 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, ul. Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na stanowisko: Główny Księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku” (decyduje data doręczenia dokumentów do PCPR w Malborku).

6. Informacje dodatkowe:

  1. Oferty, które wpłyną do PCPR w Malborku po terminie określonym w pkt 5 nie będą rozpatrywane i podlegają archiwizacji.

  2. Osoby, których oferty spełniać będą wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną (informacja na stronie internetowej PCPR w Malborku www.pcpr.powiat.malbork.pl,

  3. Ostateczna decyzja o zatrudnieniu na stanowisko główny księgowy nastąpi po analizie złożonych dokumentów i po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR www.pcpr.powiat.malbork.pl,

  4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny, na każdym jego etapie.

  5. Dodatkowych informacji udziela:

Pan Patryk Pawłowski – p.o. Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku, pod numerem telefonu 55 647-15-45 w godzinach 8:00 – 15:00.

Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1557 ze zm.) informuję, iż Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 22¹ Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.

p.o. Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Malborku

Patryk Pawłowski


 

GODZINY URZĘDOWANIA

Poniedziałek: 07:00 - 16:00

Wtorek - Czwartek: 07:30 - 15:30

Piątek: 07:00 - 14:00
 

KONTAKT

Telefon: (55) 647 15 45/48

Telefon komórkowy: 603 639 955

Fax: (55) 647 15 48

e-mail: sekretariat.pcpr@powiat.malbork.pl

Szczegółowe numery telefonów w zakładce  PRACOWNICY

Adres do skrzynki EPUAP:

/PCPRMalbork/SkrytkaESP

Adres do skrzynki Edoręczenia:

AE:PL-82277-13456-JGHTW-26

 

GDZIE NAS SZUKAĆ?

Plac Słowiański 6, 82-200 Malbork

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

ZOSTAŃ RODZINĄ ZASTĘPCZĄ! PODARUJ DZIECKU SZCZĘŚCIE! PODZIEL SIĘ SERCEM! OFERUJEMY BEZPŁATNE SZKOLENIA PODWYŻSZAJĄCE KWALIFIKACJE, COMIESIĘCZNĄ POMOC NA UTRZYMANIE DZIECKA, WYNAGRODZENIE DLA PROWADZĄCYCH ZAWODOWĄ RODZINĘ ZASTĘPCZĄ, POMOC SPECJALISTÓW, WSPARCIE PSYCHOLOGA. ZGŁOŚ SIĘ DO POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MALBORKU!

Malborska Fundacja Rozwoju Regionalnego Pomagamy na niebiesko-żółto III Celem projektu jest wsparcie 20 dzieci w wieku od 3 do 18lat przebywających w pieczy zastępczej lub dzieci migrantów z Ukrainy. Działania w projekcie mają się przyczynić do stworzenia 12 stałych miejsc świadczenia usług społecznych w placówce wsparcia dziennego założonej w MFRR Dofinansowanie projektu z UE: 353 620,45zł

WOJEWÓDZTWO POMORSKIE  realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich p.n. „Pomorskie dzieciom”  Celem projektu jest łagodzenie skutków epidemii COVID-19 oraz przeciwdziałanie jej negatywnym konsekwencjom poprzez wsparcie dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym,                         w szczególności przebywających w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz objętych opieką hospicjów domowych, jak również wsparcie kadry tych podmiotów.Dofinansowanie projektu z UE: 18 000 000,00 zł FUNDUSZE EUROPEJSKIE Program regionalny RZECZPOSPOLITA POLSKA URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny www.mapadotacji.gov.pl